Een professioneel logo-ontwerp is veel meer dan alleen een mooi plaatje. Het straalt ook uit waar jouw merk en bedrijf voor staan. Een bedrijfslogo laten maken doe je vooral om beter herkenbaar te zijn. Daarbij spelen kleur, vorm en letters een belangrijke rol.
Welke verwachtingen hebben je klanten als het om jouw merk gaat? Kijken door de ogen van de doelgroep is misschien wel het allerbelangrijkste bij het ontwerpen van een logo.
Wil je een logo en huisstijl laten ontwikkelen? Wil je iets anders dan een doorsnee ontwerp? Neem dan contact met ons op. Wij laten graag ons portfolio zien om je een idee te geven van mijn stijl en mijn manier van werken.
NEEM CONTACT OP MET JUDY
Zodra helder is wat jij wilt overbrengen doe ik zelf nog het nodige onderzoek. Wat speelt er in jouw branche en hoe presenteren concurrenten hun merk? Pas daarna begint het creatieve proces. Tijdens de presentatie laat ik je stap voor stap zien hoe mijn brein werkt in dit proces. Zo komen we tot een selectie van unieke logo’s. Welk ontwerp je ook kiest, het is altijd uniek en goed doordacht. Ik gebruik bijvoorbeeld nooit twee keer hetzelfde lettertype.
Altijd uniek en goed doordacht
Is jouw logo klaar? Dan is het een logische stap om ook een huisstijl te laten ontwerpen. Dit versterkt de uitstraling van jouw bedrijf waardoor je beter op het netvlies van (potentiële) klanten komt. Wij verwerken je huisstijl in drukwerk zoals bijvoorbeeld visitekaartjes, facturen, folders, flyers en banners en templates voor sociale media.
Huisstijlelementen verrijken ook online uitingen zoals jouw website, opdrachtbevestigingen en presentaties. Hiermee maak je de communicatie met jouw doelgroep nog beter herkenbaar.
Laat mij ook jouw huisstijl maken
Een professioneel logo-ontwerp is veel meer dan alleen een mooi plaatje. Het straalt ook uit waar jouw merk en bedrijf voor staan. Een bedrijfslogo laten maken doe je vooral om beter herkenbaar te zijn. Daarbij spelen kleur, vorm en letters een belangrijke rol.
Welke verwachtingen hebben je klanten als het om jouw merk gaat? Kijken door de ogen van de doelgroep is misschien wel het allerbelangrijkste bij het ontwerpen van een logo.
Wil je een logo en huisstijl laten ontwikkelen?
Wil je iets anders dan een doorsnee ontwerp? Neem dan contact met ons op. Ik laat graag mijn portfolio zien om je een idee te geven van mijn
stijl en mijn manier van werken.
NEEM CONTACT OP MET JUDY
Zodra helder is wat jij wilt overbrengen doe ik zelf nog het nodige onderzoek. Wat speelt er in jouw branche en hoe presenteren concurrenten hun merk? Pas daarna begint het creatieve proces. Tijdens de presentatie laat ik je stap voor stap zien hoe mijn brein werkt in dit proces. Zo komen we tot een selectie van unieke logo’s. In het logo verwerk ik steeds weer de nieuwste en bijpassende letterfonts. Welk ontwerp je ook kiest, het is altijd uniek en goed doordacht.
Altijd uniek en goed doordacht
Is jouw logo klaar? Dan is het een logische stap om ook een huisstijl te laten ontwerpen. Dit versterkt de uitstraling van jouw bedrijf waardoor je beter op het netvlies van (potentiële) klanten komt. Wij verwerken je huisstijl in drukwerk zoals bijvoorbeeld visitekaartjes, facturen, folders, flyers en banners en templates voor sociale media. Huisstijlelementen verrijken ook online uitingen zoals jouw website, opdrachtbevestigingen en presentaties. Hiermee maak je de communicatie met jouw doelgroep nog beter herkenbaar.
Laat mij ook jouw huisstijl maken
Bedankt voor je bericht. Wij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen! Groetjes, M-design
Hebben wij je nieuwsgierig gemaakt?
Wil je meer van ons weten of heb je vragen? Neem gerust contact met ons op voor een kennismaking. Wij denken graag met je mee en maken vrijblijvend een passende offerte op voor jouw project.
- John, PNO Interim Management BV
- Maja, Jongebreur Aanhuis
- Maja Aanhuis,
Jongebreur
- Marc de Lange
- Marc de Lange